Foki wspinaczkowe do narty biegowe - KLASYCZNE, ŁYŻWOWE - uniwersalny

Foki (skin) wspinaczkowe do narty biegowe - KLASYCZNE, ŁYŻWOWE -  szerokość 37mm, długość 125cm.  1 para pasków. 

Końcówka pasa - narty ?
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
W magazynie W magazynie W magazynie 1-2 dni W magazynie 1-2 dni W magazynie 1-2 dni Wybierz wariant
Kod: 37-125 37-125-O25 37-125-O30 37-125-O50 37-125-O40 Wybierz wariant
Marka: Contour
zł1 050 od zł1 050 zł1 000 zł1 050 zł1 075 zł1 075 zł1 075 od zł1 000
Kategoria: Pasy wspinaczkowe do narty biegowe
EAN: Wybierz wariant
re 37 125
ZAŁÓŻ GO - I JEDŹ + PREZENT - mała torba NASZA WSKAZÓWKA NARTY KLASYCZNE, ŁYŻWOWE
zł1 050 od zł1 050
Pro všechny typy
WSZYSTKICH TYPÓW
NARCIARSTWA BIEGOWEGO
ihned k použití
NATYCHMIASTOWEGO UŻYCIA
ZAPINAM PAS I JADĘ
GARANCE PROTISKLUZU
GWARANCJA
ANTY-POŚLIZGOWY WYPRÓBOWANY!
JIŽ OD ROKU 2016
JESTEŚMY TU DLA CIEBIE
JUŻ OD 2016 ROKU

Foki (skin) wspinaczkowe do narty biegowe - KLASYCZNE (bez rosnącego wosku), ŁYŻWOWE -  szerokość 37mm, długość 125cm.  1 para pasków. 

Również do nart biegowych z powłoką antypoślizgową (łuski).

 

Odpowiednie rodzaje narciarstwa biegowego (w przybliżeniu)
Szerokość paska Długość paska Długość nart Szerokość nart
(najwęższa część)
Typ nart Używać
37 mm 125 cm - L do 195 cm 37 - 49 mm Sklasyczne, łyżwowe Normalna wspinaczka

 

Narciarze biegowi często stają przed dylematem. Wybierz łyżwowe przełajowe, czy warunki będą tylko na klasyczne? Pasy wspinaczkowe masz już za sobą i bez problemu poradzisz sobie z odcinkiem, który wcześniej był nie do pokonania.

  • Przejazd drogą nieutwardzoną bez trasy przełajowej.
  • Spora wspinaczka, wyjazd do chaty w górach i tym podobne.
  • Podejście po niebieskiej lub czerwonej stok narciarski (testowane nawet z bardzo ciężkim plecakiem 85l).
  • Narty Łyżwowe -  Przejście odcinka wyłącznie trasą biegową lub bardzo słabą trasą biegową.

 

Kolejne korzyści:

  • Można wspiąć się tam, gdzie z wielkim trudem dotrą inni posiadacze nart biegowych, a zwłaszcza łyżwowych.
  • Poślizg pod górę jest prawie zerowy, w przeciwieństwie do klasycznych nart biegowych, gdzie komora smarowania, łuski czy nawet krótka foka znajdują się tylko w środku nart biegowych.
  • Narciarstwo biegowe z pasami jest całkiem normalne, nawet na trasie biegowej. Poślizg do przodu jest bardzo dobry, ponieważ paski są krótsze niż narty.
  • Paski są bardzo małe, zwija się je w małą rulon i wkłada do jednej z kieszeni marynarki.
  • Można go założyć w ciągu kilku minut, zdjęcie jest jeszcze szybsze.

 

Parametry i to, co otrzymujesz:

  • Wybór:
    a) - Przednie oczko, regulowany rozmiar dla różnych nart biegowych (szerokość palców i narty biegowe). 2x zapasowe opaski na przedni oczko.
    b) - metalowe oczko umożliwiające precyzyjne i pewne osadzenie narty biegowej. Nadaje się do wymagających terenów.

  • 2 szt. pasków (jedna para)

  • Łącznie z klejem, który jest już na pasku. Klej w żadnym wypadku nie pozostaje na nartach.

  • Materiál: 70% Mohair + 30% Syntetika, značka Contour.

  • Zdjęcia mają charakter poglądowy, aktualny wygląd i kolor pasków może się różnić w zależności od aktualnego modelu.

 

Jak obchodzić się z pasami:

  • Paski powinny być utrzymywane w „ciepłym” stanie (kieszeń, korpus itp.). Po tym czasie klej staje się bardziej miękki, a pasek jest dużo łatwiejszy w obróbce i nie ulega uszkodzeniu.
  • Zakładamy na suche narty.
  • Zabezpieczamy przed zabrudzeniem, np. tak, aby przypadkowo nie przykleiły się do rękawiczek, szalików itp. Maksymalizuje to żywotność kleju.
  • Wskazówka: Złóż każdy pasek na pół i sklej ze sobą. To najszybszy sposób manipulacji.
  • Aby zapewnić delikatniejszą obsługę (ochrona kleju), podczas składania można zastosować kratkę przykrywającą. Paski są wówczas lepiej od siebie oddzielane.
  • Impregnat woskowy można stosować na mokry śnieg lub jako środek przeciwoblodzeniowy w przypadku silnych mrozów. Są to jednak sytuacje wyjątkowe, np. gdy w czasie jazdy na przemian występuje mokry śnieg i znaczny mróz. Nie jest to konieczne do normalnego użytkowania.
  • ! Przy bardzo mokrym śniegu (przy dodatnich temperaturach) paski mogą się odkleić lub nie mogą przykleić się do mokrej narty biegowej. W takich przypadkach opłaca się sklejać na sucho, np. przed jazdą.
  • ! Na nartach hamujemy minimalnie, chociaż krawędź nart biegowych jest funkcjonalna dzięki nieco węższemu pasowi. Zużycie lufy występuje na lodzie lub może się odkleić. Dlatego zaleca się, aby zawsze zdejmować pasy przed dłuższymi i stromymi zjazdami.
MÁTE DOTAZ?